OGŁOSZENIE O ZAMÓWIENIU - roboty budowlane
Okszów: Remont sali i internatu w ZSCKR w Okszowie
Numer ogłoszenia: 224133 - 2014; data zamieszczenia: 22.10.2014
Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe.
Ogłoszenie dotyczy: zamówienia
publicznego.
SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY
I. 1) NAZWA I ADRES: Zespół
Szkół Centrum Kształcenia Rolniczego im. Józefa Piłsudskiego , Kolonia
Okszów ul. Szkolna 2, 22-105 Okszów, woj. lubelskie, tel. 22 5690723,
faks 22 5690723.
- Adres strony internetowej zamawiającego: www.zsckr.okszow.edu.pl
I. 2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO: Inny:
jednostka państwowa.
SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA
II.1) OKREŚLENIE PRZEDMIOTU ZAMÓWIENIA
II.1.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego: Remont
sali i internatu w ZSCKR w Okszowie.
II.1.2) Rodzaj zamówienia: roboty
budowlane.
II.1.4) Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia: Przedmiotem
zamówienia jest: Zadanie Nr 1- remont sali żywieniowej Zakres robót
obejmuje: 1. Rozebranie posadzek z wykładzin PCV 5,7 x 8,9 + 5,7 x 2,7 -
66,12 m2 2. Oczyszczenie z kleju i odtłuszczenie posadzek lastrykowych -
50,73 m2 3. Rozbiórka elementów konstrukcji betonowych niezbrojonych o
grubości średnio 12 cm - 15,39 m3 4. Podkłady betonowe w budownictwie
mieszkaniowym i użyteczności publicznej przy zastosowaniu pompy do
betonu na stropie o średniej grubości 3 cm - 15,39 m3 5. Warstwy
wyrównawcze pod posadzki z zaprawy cementowej grubości 20 mm zatarte na
ostro - 15,39 m2 6. Warstwy wyrównawcze pod posadzki z zaprawy
cementowej - dodatek lub potrącenie za zmianę grubości o 10 mm; Krotność
= 3 - 15,39 m2 7. Izolacje cieplne i przeciwdźwiękowe z płyt
styropianowych o dużej twardości, poziome na wierzchu konstrukcji na
sucho - jedna warstwa gr 20 mm - 15,39 m2 8. Izolacje przeciwwilgociowe
i przeciwwodne z folii polietylenowej szerokiej poziome podposadzkowe -
15,39 m2 9. (z VII) Gruntowanie podłoży preparatami typu CERESIT CT 17 i
ATLAS UNI GRUNT - powierzchnie poziome - 66,12 m2 10. (z IV) Posadzki
jedno - i dwubarwne z płytek terakotowych luzem na zaprawie klejowej
typu ATLAS w pomieszczeniach o pow. ponad 8 m2 - MATERIAŁ INWESTORA
(terakota, zaprawa klejowa, fuga) - 66,12 m2 11. (z IV) Cokoliki z
płytek terakotowych o wysokości 10 cm na zaprawie klejowej typu ATLAS w
pomieszczeniach o pow. Ponad 8 m2 - MATERIAŁ INWESTORA (terakota,
zaprawa klejowa, fuga) - 16,10 m 12. Rozebranie okładziny ściennej -
45,76 m2 13. Odbicie tynków wewnętrznych z zaprawy cementowo wapiennej
na ścianach, filarach pilastrach o powierzchni odbicia ponad 5 m2 -
50,88 m2 14. Ścianki działowe pełne z cegieł pełnych grubości ¼ ceg. -
MATERIAŁ INWESTORA (cegła, zaprawa cementowa) - 8,96 m2 15. Tynki
wewnętrzne zwykłe kat. II wykonane ręcznie na ścianach i słupach - 60,72
m2 16. (z IV) Licowanie ścian o pow. Ponad 5 m2 płytkami glazurowanymi
na zaprawie klejowej typu ATLAS - MATERIAŁ INWESTORA (glazura, zaprawa
klejowa, fuga) - 60,72 m2 17. Wykucie bruzd poziomych ½ x 1 ceg. w
ścianach z cegieł na zaprawie cementowo - wapiennej - 14,40 m 18.
Zamurowanie bruzd poziomych o przekroju ½ x 1 ceg. w ścianach z cegieł -
14,40 m 19. Demontaż rurociągu stalowego ocynkowanego o śr. 15-20 mm -
6,20 m 20. Demontaż baterii umywalkowej lub zmywakowej - 4,00 szt 21.
Demontaż rurociągu z PCV o śr. do 50 mm na ścianach budynku - 3,35 m 22.
Demontaż podejścia odpływowego z rur z PCV o śr. 50mm - 4,00 szt 23.
Demontaż urządzeń sanitarnych bez korkowania podejść dopływowych i
odpływowych - zlew kuchenny - 3,00 kpl. 24. Demontaż urządzeń
sanitarnych bez korkowania podejść dopływowych i odpływowych - umywalka
- 1,00 kpl. 25. Rurociągi stalowe ocynkowane o śr. Nominalnej 15 mm o
połączeniach gwintowanych, na ścianach w budynkach mieszkalnych - 24,40
m 26. Dodatki za podejścia dopływowe w rurociągach stalowych do zaworów
czerpalnych, baterii, mieszaczy, hydrantów itp. o połączeniu sztywnym o
śr. nominalnej 15 mm - 12,00 szt 27. Rurociągi z PCV kanalizacyjne o śr.
50 mm na ścianach w budynkach niemieszkalnych o połączeniach wciskowych
- 14,60 m 28. Dodatki za wykonanie podejść odpływowych z PCV o śr. 50 mm
o połączeniach wciskowych - 6,00 podejść 29. Wywiezienie samochodami
samowyładowczymi gruzu z rozbieranych konstrukcji żwirobetonowych i
żelbetowych na odległość 1 km - 6,27 m3 30. Wywiezienie samochodami
samowyładowczymi gruzu z rozbieranych konstrukcji na każdy następny 1
km; krotność = 5 - 6,27 m3 31. Uzupełnienie ścian lub zamurowanie
otworów w ścianach na zaprawie cementowo - wapiennej cegłami po drzwiach
- 0,40 m3 32. Uzupełnienie tynków wewnętrznych kat. III z zaprawy
cementowo - wapniowej na ścianach i słupach prostokątnych na podłożu z
cegły, pustaków ceramicznych, gazo- i pianobetonów o pow. do 2 m2 w 1
miejscu - 2,80 m2 33. Wykucie otworów w ścianach z cegieł o grubości
ponad ½ ceg. na zaprawie wapiennej lub cementowo wapiennej dla otworów
drzwiowych i okiennych - 0,55 m3 34. Obsadzenie ościeżnic stalowych o
powierzchni otworu do 2,0 m2 w ścianach z cegieł - 1,80 m2 35. Otwory w
ścianach murowanych - ułożenie nadproży prefabrykowanych - 1,00 m 36.
Ościeżnice drzwiowe stalowe dwukrotnie malowane na budowie FD1w - 1,00
szt 37. Skrzydła drzwiowe płytowe wewnętrzne jednodzielne pełne o
powierzchni ponad 1,6 m2 fabrycznie wykończone - 1,80 m2 Zadanie Nr 2-
remont internatu Zakres robót obejmuje: 1. Przygotowanie powierzchni pod
malowanie farbami emulsyjnymi starych tynków z poszpachlowaniem
nierówności ścian i sufitów - 80,99 m2 2. Dwukrotne malowanie farbami
emulsyjnymi starych tynków wewnętrznych sufitów - 50,29 m2 3. Dwukrotne
malowanie farbami emulsyjnymi starych tynków wewnętrznych ścian- 30,70
m2 4. Zeskrobanie starej farby emulsyjnej - 48,20 m2 5. Gruntowanie
podłoży preparatami wzmacniającymi powierzchnie pionowe = 48,20 m2 6.
Przyklejenie jednej warstwy siatki na ścianach - 44,20 m2 7.
Przyklejenie jednej warstwy siatki na ościeżach - 4,00 m2 8. Ochrona
narożników- 40,00 m 9. Wyprawa tynkarska, żywiczna- 48,20 m2 10. Wyjęcie
ościeżnicy okiennej o powierzchni od 1 do 2 m2 - 1,00 szt. 11.
Uzupełnienie ścianek z cegieł o grubości ¼ ceg. lub zamurowanie otworów
w ściankach na zaprawie cementowo- wapiennej - 1,32 m2 12. Uzupełnienie
tynków wewnętrznych kat. III z zaprawy cem.-wap. na ścianach i słupach
prostokątnych na podłożu z cegły , pustaków ceramicznych , gazo i
pianobetonów o pow. do 2 m2 w 1 miejscu - 2,64 m2 Szczegółowy zakres
robót i warunki realizacji określają dokumenty techniczne. Wykonawca
udzieli Zamawiającemu na wykonany przedmiot zamówienia pisemnej
gwarancji na okres 36 miesięcy, licząc od daty odbioru końcowego robót
budowlanych. W ramach zamówienia do obowiązków Wykonawcy należy: 1.
Wykonanie przedmiotu zamówienia zgodnie ze szczegółową specyfikacją
techniczną wykonania i odbioru robót, przedmiarem robót, kosztorysem
ofertowym i zasadami wiedzy technicznej przy zastosowaniu obowiązujących
przepisów i warunków technicznych. 2. Zabezpieczenie placu budowy
zgodnie z obowiązującymi zasadami bezpieczeństwa i ochrony zdrowia. 3.
Uporządkowanie placu budowy. 4. Dostarczenie Zamawiającemu wszystkich
dokumentów niezbędnych do oceny prawidłowego wykonania robót..
II.1.6) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 45.43.21.00-5,
45.45.00.00-6.
II.1.7) Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: nie.
II.1.8) Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej: nie.
II.2) CZAS TRWANIA ZAMÓWIENIA LUB TERMIN WYKONANIA: Zakończenie:
05.12.2014.
SEKCJA III: INFORMACJE O CHARAKTERZE PRAWNYM, EKONOMICZNYM, FINANSOWYM I
TECHNICZNYM
III.1) WADIUM
Informacja na temat wadium: Zamawiający
nie żąda wniesienia wadium
III.2) ZALICZKI
III.4) INFORMACJA O OŚWIADCZENIACH LUB DOKUMENTACH, JAKIE MAJĄ
DOSTARCZYĆ WYKONAWCY W CELU POTWIERDZENIA SPEŁNIANIA WARUNKÓW UDZIAŁU W
POSTĘPOWANIU ORAZ NIEPODLEGANIA WYKLUCZENIU NA PODSTAWIE ART. 24 UST. 1
USTAWY
III.4.1) W zakresie wykazania spełniania przez wykonawcę warunków, o
których mowa w art. 22 ust. 1 ustawy, oprócz oświadczenia o spełnianiu
warunków udziału w postępowaniu należy przedłożyć:
III.4.2) W zakresie potwierdzenia niepodlegania wykluczeniu na
podstawie art. 24 ust. 1 ustawy, należy przedłożyć:
- oświadczenie o
braku podstaw do wykluczenia;
- aktualny odpis z właściwego
rejestru lub z centralnej ewidencji i informacji o działalności
gospodarczej, jeżeli odrębne przepisy wymagają wpisu do rejestru lub
ewidencji, w celu wykazania braku podstaw do wykluczenia w oparciu o
art. 24 ust. 1 pkt 2 ustawy, wystawiony nie wcześniej niż 6 miesięcy
przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w
postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert;
- wykonawca powołujący się przy
wykazywaniu spełniania warunków udziału w postępowaniu na zasoby
innych podmiotów, które będą brały udział w realizacji części
zamówienia, przedkłada także dokumenty dotyczące tego podmiotu w
zakresie wymaganym dla wykonawcy, określonym w pkt III.4.2.
III.4.3) Dokumenty podmiotów zagranicznych
Jeżeli wykonawca ma siedzibę lub miejsce zamieszkania poza terytorium
Rzeczypospolitej Polskiej, przedkłada:
III.4.3.1) dokument wystawiony w kraju, w którym ma siedzibę lub miejsce
zamieszkania potwierdzający, że:
- nie otwarto
jego likwidacji ani nie ogłoszono upadłości - wystawiony nie
wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania wniosków o
dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo
składania ofert;
III.4.4) Dokumenty dotyczące przynależności do tej samej grupy
kapitałowej
- lista
podmiotów należących do tej samej grupy kapitałowej w rozumieniu
ustawy z dnia 16 lutego 2007 r. o ochronie konkurencji i konsumentów
albo informacji o tym, że nie należy do grupy kapitałowej;
III.6) INNE DOKUMENTY
Inne dokumenty niewymienione w pkt III.4) albo w pkt III.5)
Jeżeli Wykonawca polega na wiedzy i doświadczeniu, potencjale
technicznym, osobach zdolnych do wykonania zamówienia lub zdolnościach
finansowych innych podmiotów, niezależnie od charakteru prawnego
łączących go z nimi stosunków. Wykonawca w takiej sytuacji zobowiązany
jest udowodnić Zamawiającemu, iż będzie dysponował zasobami niezbędnymi
do realizacji zamówienia, w szczególności przedstawiając w tym celu
pisemne zobowiązanie tych podmiotów do oddania mu do dyspozycji
niezbędnych zasobów na okres korzystania z nich przy wykonywaniu
zamówienia. Dopuszcza się możliwość złożenia oferty wspólnej przez dwóch
lub więcej wykonawców w rozumieniu art. 23 ustawy. W przypadku złożenia
oferty wspólnej każdy z wykonawców musi oddzielnie udokumentować
spełnienie wymagań określonych w art. 22 ust. 1 pkt 1 oraz w art. 24
ustawy. Wymagania określone w art. 22 ust. 1 pkt 2, 3 i 4 ustawy
Wykonawcy mogą spełniać wspólnie. Wykonawcy wspólnie ubiegający się o
udzielenie zamówienia ustanawiają pełnomocnika do reprezentowania ich w
postępowaniu i zawarcia umowy w sprawie zamówienia publicznego.
Dokumenty należy złożyć w formie oryginału lub kopi poświadczonej za
zgodność z oryginałem przez Wykonawcę bądź upoważnionego przedstawiciela
Wykonawcy, zgodnie z treścią dokumentu określającego status Wykonawcy
bądź treścią załączonego do oferty pełnomocnictwa
SEKCJA IV: PROCEDURA
IV.1) TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA
IV.1.1) Tryb udzielenia zamówienia: przetarg
nieograniczony.
IV.2) KRYTERIA OCENY OFERT
IV.2.1) Kryteria oceny ofert: najniższa
cena.
IV.4) INFORMACJE ADMINISTRACYJNE
IV.4.1) Adres strony internetowej, na której jest dostępna
specyfikacja istotnych warunków zamówienia: www.zsckr.okszow.edu.pl
Specyfikację istotnych warunków zamówienia można uzyskać pod adresem: Zespół
Szkół Centrum Kształcenia Rolniczego im. Józefa Piłsudskiego w Okszowie,
ul. Szkolna 2, 22-105 Okszów, I piętro, pokój Nr 135.
IV.4.4) Termin składania wniosków o dopuszczenie do udziału w
postępowaniu lub ofert: 06.11.2014
godzina 10:00, miejsce: Zespół Szkół Centrum Kształcenia Rolniczego im.
Józefa Piłsudskiego w Okszowie, ul. Szkolna 2, 22-105 Okszów, I piętro,
pokój Nr 135.
IV.4.5) Termin związania ofertą: okres
w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert).
IV.4.16) Informacje dodatkowe, w tym dotyczące finansowania
projektu/programu ze środków Unii Europejskiej: Nie
dotyczy.
IV.4.17) Czy przewiduje się unieważnienie postępowania o udzielenie
zamówienia, w przypadku nieprzyznania środków pochodzących z budżetu
Unii Europejskiej oraz niepodlegających zwrotowi środków z pomocy
udzielonej przez państwa członkowskie Europejskiego Porozumienia o
Wolnym Handlu (EFTA), które miały być przeznaczone na sfinansowanie
całości lub części zamówienia: nie |
Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe.
Ogłoszenie dotyczy: zamówienia
publicznego.
SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY
I. 1) NAZWA I ADRES: Zespół
Szkół Centrum Kształcenia Rolniczego im. Józefa Piłsudskiego , Kolonia
Okszów ul. Szkolna 2, 22-105 Okszów, woj. lubelskie, tel. 22 5690723,
faks 22 5690723.
- Adres strony internetowej zamawiającego: www.zsckr.okszow.edu.pl
- Adres strony internetowej, pod którym dostępne są informacje
dotyczące dynamicznego systemu zakupów: nie
dotyczy
I. 2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO: Inny:
jednostka państwowa.
SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA
II.1) OKREŚLENIE PRZEDMIOTU ZAMÓWIENIA
II.1.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego: Zakup
fabrycznie nowego ciągnika rolniczego.
II.1.2) Rodzaj zamówienia: dostawy.
II.1.4) Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia: Przedmiotem
zamówienia jest zakup fabrycznie nowego ciągnika rolniczego (1 sztuka) o
parametrach: Fabrycznie nowy - rok produkcji 2014 Napędzany na dwa koła
- 2WD Przystosowany do nauki jazdy SILNIK: Moc znamionowa- min. 65 KM
4-cylindrowy, silnik turbodoładowany z intercoolerem Norma emisji
spalin- co najmniej EURO III Sprzęgło dwustopniowe suche Sprężarka
Instalacja pneumatyczna I i II obwodowa SKRZYNIA BIEGÓW: Skrzynia biegów
synchronizowana Prędkość- prędkość maksymalna min. 30 km/h HYDRAULIKA:
Regulacja podnośnika: siłowa, pozycyjna, mieszana Rozdzielacz obiegu
zewnętrznego jednosekcyjny, plus minimum jedno wejście powrotne Udźwig
podnośnika min. 4 000 kg (tylny) Wydatek pompy hydrauliki min. 40 l/min.
WAŁEK ODBIORU MOCY: obroty wałka odbioru mocy- min. zakres 540 obr./min.
TYLNY MOST NAPĘDOWY: Blokada mechanizmu różnicowego inna niż mechaniczna
Hamulce tarczowe TYLNY TUZ: Zaczep przesuwny sterowany Dolne ramiona z
hakami UKŁAD ELEKTRYCZNY: Napięcie - 12V Akumulator - min. 165 Ah
Alternator Wskaźnik obrotów silnika z licznikiem motogodzin Elektryczny
wskaźnik poziomu paliwa i wskaźnik temperatury silnika/płynu
chłodniczego OŚWIETLENIE: Dwa przednie główne światła drogowe Dwa
przednie światła przeciwmgielne Dwa reflektory robocze z tyłu u góry
kabiny KOŁA: Przednie - min. 9,0-16 Tylne - min. 16,9-R30 UKŁAD
KIEROWNICZY: Wspomaganie układu kierowniczego Kolumna kierownicy
regulowana w dwóch płaszczyznach MIEJSCE KIEROWCY: Kabina komfortowa z
ogrzewaniem, radiem, wentylacją i klimatyzacją montowaną oryginalnie
Siedzenie kierowcy plus siedzenie pasażera Przednia i tylna wycieraczka
Spryskiwacz przedniej szyby POZOSTAŁE: Zbiornik paliwa min. 100 litrów z
korkiem na klucz Błotniki przednie i tylne Zaczep transportowy Trójkąt
wyróżniający pojazdy wolnobieżne Prześwit ciągnika - min. 400 mm
WYMAGANIA DODATKOWE: Okres gwarancji - min. 18 miesięcy licząc od daty
bezusterkowego odbioru sprzętu Odległość autoryzowanego stacjonarnego
punktu serwisowego do 100 km od siedziby Zamawiającego. Serwisowanie
ciągnika w okresie gwarancji na miejscu u Zamawiającego Homologacja na 2
osoby i naukę jazdy (możliwość zarejestrowania na 2 osoby) Instrukcja
obsługi w języku polskim Komplet dokumentów niezbędnych do rejestracji
pojazdu Przeszkolenie w obsłudze ciągnika przy odbiorze Wykonawca
udziela gwarancji na przedmiot zamówienia. Okres gwarancji wynosi min.
18 miesięcy licząc od daty odbioru sprzętu. Zamawiający określił
parametry techniczne i wyposażenie, jakie łącznie musi spełniać
dostarczany sprzęt (Załącznik Nr 7 do SIWZ). Oferta, w której sprzęt nie
spełnia określonych warunków zostanie odrzucona..
II.1.6) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 16.70.00.00-2.
II.1.7) Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: nie.
II.1.8) Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej: nie.
II.2) CZAS TRWANIA ZAMÓWIENIA LUB TERMIN WYKONANIA: Zakończenie:
17.12.2014.
SEKCJA III: INFORMACJE O CHARAKTERZE PRAWNYM, EKONOMICZNYM, FINANSOWYM I
TECHNICZNYM
III.1) WADIUM
Informacja na temat wadium: Zamawiający
nie żąda wniesienia wadium
III.2) ZALICZKI
III.4) INFORMACJA O OŚWIADCZENIACH LUB DOKUMENTACH, JAKIE MAJĄ
DOSTARCZYĆ WYKONAWCY W CELU POTWIERDZENIA SPEŁNIANIA WARUNKÓW UDZIAŁU W
POSTĘPOWANIU ORAZ NIEPODLEGANIA WYKLUCZENIU NA PODSTAWIE ART. 24 UST. 1
USTAWY
III.4.1) W zakresie wykazania spełniania przez wykonawcę warunków, o
których mowa w art. 22 ust. 1 ustawy, oprócz oświadczenia o spełnianiu
warunków udziału w postępowaniu należy przedłożyć:
III.4.2) W zakresie potwierdzenia niepodlegania wykluczeniu na
podstawie art. 24 ust. 1 ustawy, należy przedłożyć:
- oświadczenie o
braku podstaw do wykluczenia;
- aktualny odpis z właściwego
rejestru lub z centralnej ewidencji i informacji o działalności
gospodarczej, jeżeli odrębne przepisy wymagają wpisu do rejestru lub
ewidencji, w celu wykazania braku podstaw do wykluczenia w oparciu o
art. 24 ust. 1 pkt 2 ustawy, wystawiony nie wcześniej niż 6 miesięcy
przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w
postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert;
- wykonawca powołujący się przy
wykazywaniu spełniania warunków udziału w postępowaniu na zasoby
innych podmiotów, które będą brały udział w realizacji części
zamówienia, przedkłada także dokumenty dotyczące tego podmiotu w
zakresie wymaganym dla wykonawcy, określonym w pkt III.4.2.
III.4.3) Dokumenty podmiotów zagranicznych
Jeżeli wykonawca ma siedzibę lub miejsce zamieszkania poza terytorium
Rzeczypospolitej Polskiej, przedkłada:
III.4.3.1) dokument wystawiony w kraju, w którym ma siedzibę lub miejsce
zamieszkania potwierdzający, że:
- nie otwarto
jego likwidacji ani nie ogłoszono upadłości - wystawiony nie
wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania wniosków o
dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo
składania ofert;
III.4.4) Dokumenty dotyczące przynależności do tej samej grupy
kapitałowej
- lista
podmiotów należących do tej samej grupy kapitałowej w rozumieniu
ustawy z dnia 16 lutego 2007 r. o ochronie konkurencji i konsumentów
albo informacji o tym, że nie należy do grupy kapitałowej;
III.6) INNE DOKUMENTY
Inne dokumenty niewymienione w pkt III.4) albo w pkt III.5)
Jeżeli Wykonawca polega na wiedzy i doświadczeniu, potencjale
technicznym, osobach zdolnych do wykonania zamówienia lub zdolnościach
finansowych innych podmiotów, niezależnie od charakteru prawnego
łączących go z nimi stosunków. Wykonawca w takiej sytuacji zobowiązany
jest udowodnić Zamawiającemu, iż będzie dysponował zasobami niezbędnymi
do realizacji zamówienia, w szczególności przedstawiając w tym celu
pisemne zobowiązanie tych podmiotów do oddania mu do dyspozycji
niezbędnych zasobów na okres korzystania z nich przy wykonywaniu
zamówienia. Dopuszcza się możliwość złożenia oferty wspólnej przez dwóch
lub więcej wykonawców w rozumieniu art. 23 ustawy. W przypadku złożenia
oferty wspólnej każdy z wykonawców musi oddzielnie udokumentować
spełnienie wymagań określonych w art. 22 ust. 1 pkt 1 oraz w art. 24
ustawy. Wymagania określone w art. 22 ust. 1 pkt 2, 3 i 4 ustawy
Wykonawcy mogą spełniać wspólnie. Wykonawcy wspólnie ubiegający się o
udzielenie zamówienia ustanawiają pełnomocnika do reprezentowania ich w
postępowaniu i zawarcia umowy w sprawie zamówienia publicznego.
Dokumenty należy złożyć w formie oryginału lub kopii poświadczonej za
zgodność z oryginałem przez Wykonawcę bądź upoważnionego przedstawiciela
Wykonawcy, zgodnie z treścią dokumentu określającego status Wykonawcy
bądź treścią załączonego do oferty pełnomocnictwa.
SEKCJA IV: PROCEDURA
IV.1) TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA
IV.1.1) Tryb udzielenia zamówienia: przetarg
nieograniczony.
IV.2) KRYTERIA OCENY OFERT
IV.2.1) Kryteria oceny ofert: najniższa
cena.
IV.4) INFORMACJE ADMINISTRACYJNE
IV.4.1) Adres strony internetowej, na której jest dostępna
specyfikacja istotnych warunków zamówienia: www.zsckr.okszow.edu.pl
Specyfikację istotnych warunków zamówienia można uzyskać pod adresem: Zespół
Szkół Centrum Kształcenia Rolniczego im. Józefa Piłsudskiego w Okszowie,
ul. Szkolna 2, 22-105 Okszów, pokój Nr 135.
IV.4.4) Termin składania wniosków o dopuszczenie do udziału w
postępowaniu lub ofert: 14.10.2014
godzina 10:00, miejsce: Zespół Szkół Centrum Kształcenia Rolniczego im.
Józefa Piłsudskiego w Okszowie, ul. Szkolna 2, 22-105 Okszów, pokój Nr
135.
IV.4.5) Termin związania ofertą: okres
w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert).
IV.4.16) Informacje dodatkowe, w tym dotyczące finansowania
projektu/programu ze środków Unii Europejskiej: Nie
dotyczy.
IV.4.17) Czy przewiduje się unieważnienie postępowania o udzielenie
zamówienia, w przypadku nieprzyznania środków pochodzących z budżetu
Unii Europejskiej oraz niepodlegających zwrotowi środków z pomocy
udzielonej przez państwa członkowskie Europejskiego Porozumienia o
Wolnym Handlu (EFTA), które miały być przeznaczone na sfinansowanie
całości lub części zamówienia: nie
|