Okszów: Remont posadzek i wejść w ZSCKR w
Okszowie
Numer ogłoszenia: 101159 - 2016; data zamieszczenia: 23.06.2016
OGŁOSZENIE O ZAMÓWIENIU - roboty budowlane
(licytacja elektroniczna)
Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe.
Ogłoszenie dotyczy:
V |
zamówienia publicznego |
|
zawarcia umowy ramowej |
|
ustanowienia dynamicznego systemu zakupów (DSZ) |
SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY
I. 1) NAZWA I ADRES: Zespół
Szkół Centrum Kształcenia Rolniczego im. Józefa Piłsudskiego , Kolonia
Okszów ul. Szkolna 2, 22-105 Okszów, woj. lubelskie, tel. 22 5690723,
faks 22 5690723.
- Adres strony internetowej zamawiającego: www.zsckr.okszow.edu.pl
I. 2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO: Inny:
jednostka państwowa - szkoła.
SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA
II.1) OKREŚLENIE PRZEDMIOTU ZAMÓWIENIA
II.1.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego: Remont
posadzek i wejść w ZSCKR w Okszowie.
II.1.2) Rodzaj zamówienia: roboty
budowlane.
II.1.4) Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia: Szczegółowy
zakres robót i warunki realizacji określa dokumentacja techniczna, tj. w
szczególności: 1. Przedmiar robót. 2. Szczegółowa specyfikacja
techniczna wykonania i odbioru robót. Wykonawca udzieli Zamawiającemu na
wykonany przedmiot zamówienia pisemnej gwarancji na okres min. 24
miesięcy, licząc od daty odbioru końcowego robót budowlanych. W ramach
zamówienia do obowiązków Wykonawcy należy: 1) Wykonanie przedmiotu
zamówienia zgodnie z przedmiarem robót, szczegółową specyfikacją
techniczną wykonania i odbioru robót, zasadami wiedzy technicznej przy
zastosowaniu obowiązujących przepisów i warunków technicznych. 2)
Zabezpieczenie placu budowy wraz z bezpośrednim sąsiedztwem prowadzonych
prac zgodnie z obowiązującymi zasadami bezpieczeństwa i ochrony zdrowia.
3) Uporządkowanie placu budowy. - Wykonanie, pokrycie kosztów wszystkich
badań, pomiarów, ekspertyz niezbędnych do realizacji zadania i dla
udokumentowania wymaganej ilości wykonanych robót. Wszystkie opinie i
wyniki badań muszą być wykonane przez specjalistyczne laboratorium
branżowe. 4) Dostarczenie Zamawiającemu wszystkich dokumentów
niezbędnych do oceny prawidłowego wykonania robót..
II.1.5)
|
przewiduje się udzielenie zamówień uzupełniających |
- Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówień
uzupełniających
II.1.6) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 45.00.00.00-7,
45.43.21.00-5.
II.2) CZAS TRWANIA ZAMÓWIENIA LUB TERMIN WYKONANIA: Zakończenie:
20.08.2016.
SEKCJA III: INFORMACJE O CHARAKTERZE PRAWNYM, EKONOMICZNYM, FINANSOWYM I
TECHNICZNYM
III.1) WADIUM
Informacja na temat wadium: nie
dotyczy
III.2) ZALICZKI
III.4) INFORMACJA O OŚWIADCZENIACH LUB DOKUMENTACH, JAKIE MAJĄ
DOSTARCZYĆ WYKONAWCY W CELU POTWIERDZENIA SPEŁNIANIA WARUNKÓW UDZIAŁU W
POSTĘPOWANIU ORAZ NIEPODLEGANIA WYKLUCZENIU NA PODSTAWIE ART. 24 UST. 1
USTAWY
III.4.1) W zakresie wykazania spełniania przez wykonawcę warunków, o
których mowa w art. 22 ust. 1 ustawy, oprócz oświadczenia o spełnianiu
warunków udziału w postępowaniu należy przedłożyć:
III.4.2) W zakresie potwierdzenia niepodlegania wykluczeniu na
podstawie art. 24 ust. 1 ustawy, należy przedłożyć:
-
oświadczenie o braku podstaw do
wykluczenia;
-
aktualny odpis z właściwego
rejestru lub z centralnej ewidencji i informacji o działalności
gospodarczej, jeżeli odrębne przepisy wymagają wpisu do rejestru lub
ewidencji, w celu wykazania braku podstaw do wykluczenia w oparciu o
art. 24 ust. 1 pkt 2 ustawy, wystawiony nie wcześniej niż 6 miesięcy
przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w
postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert;
III.4.3) Dokumenty podmiotów zagranicznych
Jeżeli wykonawca ma siedzibę lub miejsce zamieszkania poza terytorium
Rzeczypospolitej Polskiej, przedkłada:
III.4.3.1) dokument wystawiony w kraju, w którym ma siedzibę lub miejsce
zamieszkania potwierdzający, że:
III.4.4) Dokumenty dotyczące przynależności do tej samej grupy
kapitałowej
III.6) INNE DOKUMENTY
Inne dokumenty niewymienione w pkt III.4) albo w pkt III.5)
Dopuszcza się możliwość złożenia oferty wspólnej przez dwóch lub więcej
Wykonawców w rozumieniu art. 23 ustawy. W przypadku złożenia oferty
wspólnej każdy z Wykonawców musi oddzielnie udokumentować spełnienie
wymagań określonych w art. 22 ust. 1 pkt 1 oraz brak podstaw do
wykluczenia wskazanych w art. 24 ustawy. Wymagania określone w art. 22
ust. 1 pkt 2, 3 i 4 ustawy Wykonawcy mogą spełniać wspólnie. Wykonawcy
wspólnie ubiegający się o udzielenie zamówienia ustanawiają pełnomocnika
do reprezentowania ich w postępowaniu i zawarcia umowy w sprawie
zamówienia publicznego. Pełnomocnictwo powinno być przestawione w formie
oryginału, bądź kserokopii poświadczonej przez notariusza. Dokumenty
należy złożyć w formie oryginału lub kopii poświadczonej za zgodność z
oryginałem przez Wykonawcę bądź upoważnionego przedstawiciela Wykonawcy,
zgodnie z treścią dokumentu określającego status Wykonawcy bądź treścią
załączonego do oferty pełnomocnictwa.
SEKCJA IV: PROCEDURA
IV.1) TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA
IV.1.1) Tryb udzielenia zamówienia: licytacja
elektroniczna.
IV.2) KRYTERIA OCENY OFERT
IV.2.1) Kryteria oceny ofert: najniższa
cena.
IV.2.2)
|
przeprowadzona będzie aukcja elektroniczna, adres
strony, na której będzie prowadzona: |
IV.4) INFORMACJE ADMINISTRACYJNE
IV.4.5) Termin związania ofertą: okres
w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert).
IV.4.6) Adres strony internetowej, na której będzie prowadzona
licytacja elektroniczna: https://licytacje.uzp.gov.pl
IV.4.7) Adres strony internetowej, na której jest dostępny opis
przedmiotu zamówienia w licytacji elektronicznej: www.zsckr.okszow.edu.pl
IV.4.8) Wymagania dotyczące rejestracji i identyfikacji wykonawców w
licytacji elektronicznej, w tym wymagania techniczne urządzeń
informatycznych: 1.
Wykonawcy dopuszczeni do udziału w licytacji elektronicznej zostaną
zaproszeni do składania ofert, a ich dane zostaną przesłane do Urzędu
Zamówień Publicznych na platformę do prowadzenia licytacji
elektronicznych znajdującą się pod adresem https://licytacje.uzp.gov.pl.
2. Korzystanie z oprogramowania jest bezpłatne. Jedynym warunkiem jest
zarejestrowanie się w systemie jako Wykonawca. Wykonawca, aby umożliwić
Zamawiającemu dopuszczenie go do udziału w licytacji, winien
zarejestrować się w tym systemie przed wysłaniem wniosku o dopuszczenie
do udziału w licytacji, a wraz z wnioskiem winien przekazać
Zamawiającemu informację o swoim loginie (identyfikatorze). 3. Pomoc w
sposobie rejestracji i odpowiedzi na ewentualne problemy znajdują się w
Menu na głównej stronie platformy licytacji w zakładce Samouczek. 4.
Wymagania techniczne: Komputer PC (lub równoważny) z systemem
operacyjnym Windows/Linux oraz podłączony do sieci Internet.
Zainstalowana przeglądarka: MS Internet Explorer w wersji 6.0 lub
wyższej albo Mozilla Firefox w wersji 2.0 lub wyższej..
IV.4.9) Sposób postępowania w toku licytacji elektronicznej, w tym
określenie minimalnych wysokości postąpień: 1.
Zamawiający udzieli zamówienia Wykonawcy, który zaoferuje najniższą cenę
brutto. 2. W toku licytacji elektronicznej Wykonawcy składają kolejne
korzystniejsze postąpienia. Możliwość złożenia postąpienia istnieje od
otwarcia licytacji do jej zamknięcia. 3. Oferta złożona w toku licytacji
przestaje wiązać, gdy inny Wykonawca złożył ofertę korzystniejszą. 4. W
toku licytacji Wykonawcy proponują rzeczywistą cenę oferty brutto
wyrażoną w złotych oraz ewentualnie w groszach (grosze należy oddzielić
od złotych kropką). 5. Oferta złożona przez Wykonawcę winna być niższa
od oferty najkorzystniejszej co najmniej o kwotę minimalnego
postąpienia. 6. Jedno postąpienie (minimalna różnica między kolejnymi
ofertami) wynosi 2 000,00 zł brutto (słownie: dwa tysiące złotych). 7.
Licytacja elektroniczna rozpoczyna się od ceny wywoławczej 95 792,00 zł
brutto (słownie: dziewięćdziesiąt pięć tysięcy siedemset
dziewięćdziesiąt dwa złote ). 8. W toku licytacji Zamawiający za
pośrednictwem platformy licytacyjnej na bieżąco będzie przekazywał
wszystkim Wykonawcom informacje o pozycji złożonych przez nich ofert,
liczbie Wykonawców biorących udział w licytacji elektronicznej, a także
o cenach złożonych ofert, z tym, że do momentu zamknięcia licytacji nie
ujawni informacji umożliwiających identyfikację Wykonawców..
IV.4.10) Informacje o liczbie etapów licytacji elektronicznej i
czasie ich trwania:
-
Licytacja jednoetapowa |
|
czas trwania: po
upływie 15 minut od czasu ostatniego postąpienia w przypadku
braku kolejnych ofert |
IV.4.11) Termin składania wniosków o dopuszczenie do udziału w
licytacji elektronicznej: 01.07.2016
godzina 10:00, miejsce: Zespół Szkół Centrum Kształcenia Rolniczego im.
Józefa Piłsudskiego w Okszowie ul. Szkolna 2, 22-105 Okszów pokój nr 138
(sekretariat I piętro).
IV.4.12) Termin otwarcia licytacji elektronicznej: Otwarcie
licytacji elektronicznej nastąpi nie wcześniej niż 5 dni od dnia
przekazania zaproszenia do udziału w licytacji. Dokładna data i godzina
zostaną podane w zaproszeniu..
IV.4.13) Termin i warunki zamknięcia licytacji elektronicznej (jeżeli
dotyczy):
Zamknięcie licytacji elektronicznej nastąpi po upływie 15 minut od czasu
ostatniego postąpienia w przypadku braku kolejnych ofert.
IV.4.14 Wymagania dotyczące zabezpieczenia należytego wykonania umowy (dotyczy
licytacji elektronicznej):
Zamawiający nie żąda od Wykonawców wniesienia zabezpieczenia należytego
wykonania umowy.
IV.4.15 Istotne dla stron postanowienia, które zostaną wprowadzone do
treści zawieranej umowy w sprawie zamówienia publicznego (dotyczy
licytacji elektronicznej):
Istotne dla stron postanowienia umowy zawarte są w projekcie umowy
będącej załącznikiem do niniejszego ogłoszenia zamieszczonej na stronie
internetowej Zamawiającego.
IV.4.16) Informacje dodatkowe, w tym dotyczące finansowania
projektu/programu ze środków Unii Europejskiej: 1.
Wniosek wraz z załącznikami należy umieścić w zamkniętym opakowaniu
uniemożliwiającym odczytanie zawartości bez uszkodzenia tego opakowania.
2. Wniosek składa się w formie pisemnej. 3. Wniosek i jego załączniki
muszą być opieczętowane pieczątką imienną i podpisane lub podpisane
czytelnie przez osoby uprawnione do reprezentowania Wykonawcy. 4. W
niniejszym postępowaniu oświadczenia, informacje i zawiadomienia
Zamawiający i Wykonawcy przekazują pisemnie - drogą pocztową bądź
faksem..
IV.4.17) Czy przewiduje się unieważnienie postępowania o udzielenie
zamówienia, w przypadku nieprzyznania środków pochodzących z budżetu
Unii Europejskiej oraz niepodlegających zwrotowi środków z pomocy
udzielonej przez państwa członkowskie Europejskiego Porozumienia o
Wolnym Handlu (EFTA), które miały być przeznaczone na sfinansowanie
całości lub części zamówienia: nie |